1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės ir sąlygos galioja visiems tarp asmenų ir www.egsolutions.lt el. parduotuvės  (toliau įmonės „EG SOLUTIONS“) savininko UAB EG SOLUTIONS el. parduotuvėje sudarytiems su prekių pirkimu susijusiems teisiniams santykiams apibrėžti.

1.2. Įmonė „EG SOLUTIONS“ turi teisę vienašališkai keisti ir papildyti sąlygas, paskelbdamas naujas sąlygas el. parduotuvėje www.egsolutions.lt . Jeigu klientas užsakymą pateikė iki įsigaliojant naujoms taisyklėms, teisiniams santykiams tarp kliento ir įmonės „EG SOLUTIONS“ galioja užsakymo pateikimo momentu galiojusios sąlygos, išskyrus tuos atvejus, kai įstatyme ar šiose sąlygose yra numatyta kitaip.

1.3. Be taisyklių, perkant el. parduotuvėje, taikomi ir Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

  1. UŽSAKYMO PATEIKIMAS

2.1. Klientas el. parduotuvėje išsirenka pageidaujamas įsigyti prekes ir įkelia jas į pirkinių krepšelį.

2.2. Klientas pasirenka užsakymo pristatymo/atsiėmimo būdą ir vietą.

2.3. Klientas patvirtina pirkinių krepšelį ir sumoka už prekes įmonės „EG SOLUTIONS“ pasiūlytais apmokėjimo būdais. Prieš apmokėdamas sąskaitą, klientas turi patikrinti ir įsitikinti, kad sąskaitoje pateikti duomenys atitinka tikruosius kliento pageidavimus.

2.4. Tam, kad pirkimo operacija būtų sėkminga, atlikęs mokėjimą iš banko sąskaitos, klientas privalo sugrįžti į puslapį www.egsolutions.lt , tam reikia, kad klientas spustelėtų nuorodą „Grįžti į parduotuvę“, esančią banko puslapio apačioje.

2.5. Užsakymo ir apmokėjimo gavimą įmonė „EG SOLUTIONS“ patvirtina kliento nurodytu elektroniniu paštu. Jeigu patvirtinimas elektroninio pašto adresu negaunamas, prašom susisiekti su klientų pagalbos centru  info@egsolutions.lt arba skambinti telefonu +370 627 37364. Darbo laikas:  Pirmadienis-Penktadies nuo 8:00 iki 17:00.

2.6. Sąskaita atsiunčiama kliento nurodytu elektroniniu paštu.

2.7. Prekių pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tada, kai užsakymo patvirtinime nurodyta mokėtina suma pasiekia UAB EG SOLUTIONS atsiskaitomąją sąskaitą.

  1. PREKIŲ KAINA, MOKĖJIMO GALIMYBĖS

3.1. Visos el. parduotuvėje nurodytos kainos yra pateiktos eurais, įskaičiavus 21 procentų PVM.

3.2. Visą prekės pardavimo ir pristatymo kainą klientas sumoka avansu. Apmokėjimas vyksta už el. parduotuvės ribų.  Klientas pasirenka sau patogų atsiskaitymo būdą. Atsiskaitymai vyksta tiek kortelėmis, tiek per e. bankininkystę, bei kitais populiariais atsiskaitymo būdais. Įmonė „EG SOLUTIONS“ neturi prieigos prie kliento banko ir kreditinių kortelių duomenų.

3.3. Tais atvejais, kai klientas nepasirenka galimybės atvykti prekių pasiimti į įmonę „EG SOLUTIONS“, prie prekės kainos, vadovaujantis pristatymo taisyklėmis, priskaičiuojamas pristatymo mokestis.

3.4. Perkant prekes pagal išankstinio mokėjimo sąskaitą užsakytos prekės bus rezervuotos vėliausiai kitą darbo dieną po to, kai gausime jūsų apmokėjimą, nurodytą išankstinio apmokėjimo sąskaitoje faktūroje.

3.5. Prie užsakymo kainos gali būti prisiskaičiuotas aptarnavimo mokestis, atsižvelgiant į sąlygas sutarties, kuri yra sudaryta tarp kliento ir banko ar kreditinę kortelę išdavusio asmens.

  1. PREKIŲ ATSIĖMIMAS

4.1.  Prekes galima užsakyti el. parduotuvėje www.egsolutions.lt , tiesiogiai susisiekus su „EG SOLUTIONS“ klientų aptarnavimo centru  info@egsolutions.lt arba paskambinus telefonu +370 627 37364. Užsakytos prekės pristatomos į „Omniva“ ir „DPD” paštomatus ar kliento nurodytu adresu naudojantis kurjerių paslaugomis.

4.2. El.parduotuvės užsakymai peržiūrimi darbo dienomis nuo 8:00 val. iki 17.00 val. Šeštadienį ir sekmadienį bei valstybinių švenčių dienomis pateikti užsakymai peržiūrimi jų kitą darbo dieną.

4.3. Prekių atsiėmimas paštomate.

4.3.1. Pristatant prekes į kliento pasirinktą paštomatą, skaičiuojamas prekių pristatymo mokestis. Tuo atveju, jeigu užsakymo kaina viršija 150 eurų, pristatymo mokestis neskaičiuojamas.

4.3.2. Apie prekių pristatymą į paštomatą klientas informuojamas SMS žinute numeriu, kurį jis nurodė pirkimo momentu. SMS žinutėje yra ir unikalusis paštomato durelių atvėrimo kodas.

4.3.3. Įmonė „EG SOLUTIONS“ neatsako už klientui padarytą žalą, jei dėl nuo įmonės „EG SOLUTIONS“ nepriklausančių priežasčių tretieji asmenys gavo unikalųjį paštomato durelių atvėrimo kodą ir pasinaudodami juo atsiėmė prekes.

4.3.4. Tuo atveju, jei klientas per nustatytą prekių laikymo paštomate terminą prekių iš paštomato nepasiima, įmonė „EG SOLUTIONS“ laiko, kad klientas užsakymo atsisakė ir grąžina klientui pirkimo sumą be pristatymo mokesčio nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

4.4.5 Pasirinkus „atsiimti prekę Omniva paštomate“ ar „DPD paštomate” numatomas prekių pristatymas 2-4 darbo dienų laikotarpyje, jeigu prekių aprašyme nenurodyta kita, vėlesnė pristatymo data.

4.3.6. Prekių pristatymas į Omniva ir DPD paštomatus organizuojamas Omniva ir DPD paštomatų tinklo valdymo įmonės. Įmonė „EG SOLUTIONS“  neprisiima atsakomybės dėl pavėluoto pristatymo,  jei minėta įmonė netinkamai atlieka pristatymo veiksmus, t.y. pavėluoja, neišsiunčia SMS žinutės su durelių atvėrimo kodu ir t.t.

4.4. Prekių pristatymas per kurjerį.

4.4.1. Pasirinkus prekių pristatymą per kurjerį, prie prekės kainos priskaičiuojamas pristatymo mokestis. Tuo atveju, jeigu užsakymo kaina viršija 150 eurų, pristatymo mokestis nepriskaičiuojamas.

4.4.2.. Pasirinkus prekių pristatymą per kurjerį būdą, užsakymas numatomas pristatyti kliento nurodytu adresu 2-4 darbo dienų laikotarpyje nuo 10 iki 21 val., jeigu prekių aprašyme nenurodyta kita, vėlesnė pristatymo data. Tikslų prekių perdavimo laiką kurjeris telefonu suderina su klientu.

4.4.3. Klientas turi užtikrinti prekių priėmimą sutartu laiku ir adresu. Tuo atveju, jei prekių pristatymas dėl nuo kurjerio nepriklausančių priežasčių nepavyksta du kartus iš eilės, prekės grąžinamos į kurjerio įmonės terminalą. Tokiu atveju pirkėjas gali susisiekti su kurjeriu per 14 dienų ir paprašyti prekes iš naujo pristatyti pirkėjo nurodytu pristatymo adresu. Jeigu aukščiau nurodyti bandymai perduoti prekes klientui nepavyksta, įmonė „EG SOLUTIONS“ laiko, kad klientas užsakymo atsisakė, ir toliau yra taikoma šiose  taisyklėse prekių atsiėmimui iš įmonės „EG SOLUTIONS“ tvarka bei įmonė „EG SOLUTIONS“ grąžina klientui pirkimo sumą be pristatymo mokesčio nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

4.6. Prekių patikrinimas.

4.6.1. Priimdamas prekes, klientas įsipareigoja atidaryti prekių pakuotę atsargiai, nepažeisdamas pakuotės ir prekės. Tuo atveju, jei klientas pažeidė pakuotę dėl nerūpestingumo arba jei pakuotę buvo galima atidaryti nepažeidžiant pakuotės, įmonė „EG SOLUTIONS“ turi teisę grąžinant prekes reikalauti kompensuoti žalą. Tuo atveju, jei pakuotės nėra galimybės atidaryti nepažeidžiant ar nesuplėšant, klientas nėra atsakingas už pakuotės sugadinimą.

4.6.2. Tuo atveju, jei klientas priimdamas prekes pastebi, kad jam atsiųsta netinkama ar defektuota prekė, arba jeigu prekė klientą pasiekia sugadinta ir atidarytoje pakuotėje, apie tai nedelsiant reikia informuoti įmonės „EG SOLUTIONS“ klientų aptarnavimo centrą el. p.  info@egsolutions.lt arba skambinti telefonu +370 627 37364

4.6.3. Transportavimo metu įmonė „EG SOLUTIONS“ yra atsakinga už kliento pirktas prekes. Nuo prekių atsiėmimo momento, prekių sugadinimo ar dingimo rizika pereina klientui.

  1. KLIENTO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

5.1. Įmonė „EG SOLUTIONS“ naudoja kliento pateiktus asmens duomenis ir duomenis apie atliktus pirkimus, kurie reikalingi kliento el. parduotuvėje pateiktiems užsakymams įvykdyti, vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos įstatymu. Įmonė „EG SOLUTIONS“ neperduoda kliento asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus pašto ar kurjerių paslaugas teikiančioms įmonėms ta apimtimi, kuri yra reikalinga prekėms pristatyti.

5.2. Įmonė „EG SOLUTIONS“ neturi prieigos prie e. bankinininkystės prieigos duomenų ir kliento sąskaitų, jei klientas už prekes moka naudodamasis elektronine bankininkyste.

5.3. Įmonė „EG SOLUTIONS“ pasilieka teisę kliento el. pašto adresu ir mobiliuoju telefonu siųsti informaciją apie savo bei partnerių prekes ir pasiūlymus. Klientas turi teisę atsisakyti siunčiamos informacijos ir/arba panaikinti visą informaciją apie klientą iš įmonės „EG SOLUTIONS“ duomenų bazės kreipiantis el. pašto adresu info@egsolutions.lt .

  1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, SUTARTIES ATSISAKYMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

6.1. Klientas turi teisę, nenurodydamas priežasčių, sutartį nutraukti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos (prekių pristatymo į paštomatą pranešimo gavimo dienos, išskyrus atvejus, jei nustatomi prekių trūkumai, žr. 7 punktą).

6.2. Prekių grąžinimo tikslais klientas turi užpildyti prekių grąžinimo prašymą ir perduoti jį kartu su preke į įmone „EG SOLUTIONS“  arba, grąžindamas prekę paštomatu, naudoti unikalų GRĄŽINIMO kodą, arba, grąžindamas prekę per kurjerį, susisiekti su klientų aptarnavimo centru el. p.  info@egsolutions.lt arba skambinti telefonu +370 627 37364

Grąžinimo prašymo formos pavyzdį rasite paspaude ant nuorodos: Grazinimo_forma.

6.3. Jeigu pirkta prekė dėl kokių nors priežasčių nėra tinkama, teisė prekę grąžinti įmonei „EG SOLUTIONS“, „Omniva“ ar „DPD“ paštomatą ar per kurjerį galioja 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Rekomenduojame klientui visas prekes, kurias jis pageidauja grąžinti, grąžinti arba pristatyti vienu metu. Su grąžinimu susijusias tiesiogines išlaidas padengia klientas. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir originalioje pakuotėje.

6.4. Tuo atveju, jei klientas sandorio atsisakė, įmonė „EG SOLUTIONS“ grąžina klientui pirkimo sumą be pristatymo mokesčiu nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prašymo atsisakyti sandorio perdavimo įmonei „EG SOLUTIONS“. Pinigai grąžinami į tą pačią atsiskaitomąją sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

6.5. Tuo atveju, jei klientas grąžinamą prekę sugadino ar pažeidė tyčia ar dėl neatsargumo, įmonė „EG SOLUTIONS“ turi teisę atsisakyti priimti prekes arba turi teisę reikalauti kompensuoti patirtus nuostolius.

  1. PRETENZIJŲ PATEIKIMAS IR ATSAKOMYBĖ

7.1. Įmonė „EG SOLUTIONS“ atsako už prekių atitiktį reikalavimams ir už trūkumus pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, pretenzijų pateikimo laikas privatiems asmenims – 2 metai, o juridiniams asmenims – 6 mėnesiai nuo prekių perdavimo momento.

7.2. Klientas turi pateikti pretenziją raštu elektroninio pašto adresu .  info@egsolutions.lt arba įmonės „EG SOLUTIONS“ veiklos vietoje. Pretenzijoje reikia nurodyti kliento vardą ir kontaktinius duomenis, pretenzijos pateikimo datą, prekės trūkumus ir pateikti reikalavimo turinį bei pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.

7.3. . Įmonė „EG SOLUTIONS“ neatsako už klientui padarytą žalą ar už delsimą pristatyti prekę, jei žala ar prekės pristatymo delsimas yra sąlygotas aplinkybių, kurių įmonė „EG SOLUTIONS“ negalėjo paveikti ir kurių atsiradimo įmonė „EG SOLUTIONS“ nenumatė ar negalėjo numatyti (nenugalimos jėgos aplinkybė).

7.4. Įmonė „EG SOLUTIONS“ neatsako už tai, jei užsakytas prekes naudojant ne pagal paskirtį buvo patirta nuostolių, įskaitant atvejus, kai nuostoliai įvyksta dėl kliento netinkamai pateiktų duomenų.

7.5. Tarp įmonės „EG SOLUTIONS“ ir kliento kylančius ginčus šalys sprendžia derybomis. Nepavykus pasiekti susitarimo, šalys turi teisę kreiptis į vartotojų teisių gynimo tarnybą ar Trakų apylinkės teismą. Teisminio pavaldumo susitarimas yra sudarytas, be kita ko, ir tokiems atvejams, kai pirkėjas, sudaręs susitarimą, persikelia gyventi į užsienį arba jeigu perkelia ten savo veiklos vietą ar buveinę, arba jeigu jo veiklos, gyvenamoji ar buvimo vieta nėra žinoma ieškinio pateikimo momentu.

  1. TECHNINĖS PRIEŽIŪROS IR REMONTO DARBAI

8.1. Įmonė „EG SOLUTIONS“ remonto metu suremontuoja kliento daikte esančius ir kliento nurodytus gedimus ir trūkumus. Gedimai ir trūkumai yra fiksuojami raštu aptarnavimo užsakymo patvirtinimu.

8.2. Techninė priežiūra – tai reguliariai atliekami prevenciniai darbai, kurie reikalingi įrenginio ilgalaikiam veikimui užtikrinti, vadovaujantis gamintojos gamyklos pateikta naudojimo instrukcija ar priežiūros žurnalu.

8.3. Jeigu perduodant daiktą remontuoti ar atlikti techninę priežiūrą nėra nustatyti daikte esančio gedimai ar trūkumai tuomet nėra įmanoma nustatyti galutinio remonto darbų atlikimo termino. Apie darbo atlikimo terminą klientas informuojamas gedimo ar trūkumo nustatymo termino dieną.

8.4. Techninės priežiūros ar remonto metu esančių darbų atlikimo atveju įmonė „EG SOLUTIONS“ naudoja savo medžiagas.

8.5. Įmonė „EG SOLUTIONS“ atliekamų techninės priežiūros ar remonto darbų metu nustatytų kitų gedimų ir trūkumų pašalinimas vyksta atitinkamai susitarus su klientu.

8.6. Įmonė „EG SOLUTIONS“ įsipareigoja techninės priežiūros metu atliktus darbus registruoti priežiūros žurnale, jeigu klientas pateikė priežiūros žurnalą įmonei „EG SOLUTIONS“.

  1. GARANTIJA

9.1. Garantija (toliau – Komercinė garantija) prekei suteikiama vadovaujantis šiomis sąlygomis. Vartotoju šių sąlygų pagrindu yra fizinis asmuo tuo atveju, jei prekių pirkimas nėra susijęs su jo savarankiška ekonomine ar profesine veikla.

9.2. Jei garantijos laikotarpiu atsiranda prekės medžiagos, konstrukcijos ar surinkimo klaidų, suteikiantysis garantiją organizuoja nemokamą prekės pataisymą.

9.3. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba jeigu garantiją suteikusysis mano, kad tai ekonomiškai nėra tikslinga, garantiją suteikusi šalis prekę pakeičia nemokamai.

9.4. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba garantiją suteikusiojo manymu, tai nėra tikslinga, bet prekės pakeisti nėra galimybės (pirmiausia dėl to, kad ta pati prekė negaminama), komercinę garantiją suteikusysis grąžina už prekes sumokėtus pinigus.

9.5 Garantija negalioja, jei:

  • neįmanoma nustatyti prekės serijos numerio;
  • prekės gedimas yra susijęs su netinkamu jos naudojimu;
  • prekės gedimas atsirado dėl natūralaus susidėvėjimo;
  • prekės gedimas yra susijęs su neįprastu išorinės aplinkos poveikiu (per didelė drėgmė, karštis ir pan. poveikis);
  • prekės gedimas atsirado dėl nelaimingo atsitikimo (pvz., kritimas);
  • prekės gedimas atsirado dėl to, kad nebuvo laikomasi naudojimo instrukcijoje ar kitame prie prekės pridėtame dokumente nustatytų nurodymų;
  • prekės priežiūros žurnale, naudojimo instrukcijoje ar kitame prie prekės pridėtame dokumente yra nustatytas periodinis prekės techninės priežiūros atlikimo intervalas, o klientas laiku nesikreipė dėl jo atlikimo į garantiją suteikusiojo atstovybę.

9.6 Garantija galiojimo pabaiga:

  • pasibaigus garantijos terminui;
  • pašalinus ar pažeidus prekės serijos numerį;
  • jei prekę taisė ar bandė taisyti kitas asmuo nei garantiją suteikusysis.

9.7. Jei garantijos laikotarpiu atsiranda prekės medžiagos, konstrukcijos ar surinkimo gedimų, klientas turi teisę garantijos laikotarpiu savo pasirinkimu kreiptis į įmonę „EG SOLUTIONS“.

9.8. Kreipiantis į garantiją suteikusįjį, klientas turi perduoti taisomą prekę ir apibūdinti atsiradusį gedimą. Garantiją galioja tik klientui pateikus prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (pvz., sąskaitą arba šias sąlygas).

9.9.Garantiją suteikusysis suremontuoja prekę nemokamai per protingą laiką, kuris nėra ilgesnis nei 30 dienų. Garantijos suteikėjas telefonu ar el. paštu informuoja klientą apie tai, kad prekė yra pataisyta. Sutaisytą prekę klientas atsiima įmonėje „EG SOLUTIONS“.

9.10. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba, pardavimo garantiją suteikusiojo manymu, tai nėra ekonomiškai tikslinga, garantiją suteikusysis informuoja apie tai klientą telefonu ar el. paštu, informuodamas ir apie dieną, kada anksčiausiai klientas galės atsiimti pakeistą prekę. Klientas pakeistą prekę atsiima įmonėje „EG SOLUTIONS“.

9.11. Jeigu prekės pataisyti nepavyksta arba tai nėra garantiją suteikusiojo manymu tikslinga, bet prekės pakeitimas nėra įmanomas ir garantiją suteikusysis nusprendė grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, garantiją suteikusysis informuoja apie tai klientą telefonu ar el. paštu. Tokiu atveju klientas privalo nurodyti savo banko sąskaitos numerį, į kurią garantiją suteikusysis galėtų grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Garantiją suteikusysis grąžina pinigus per 14 dienų nuo kliento atsiskaitomosios sąskaitos numerio gavimo. Pinigų grąžinimas į trečiojo asmens atsiskaitomąją sąskaitą yra įmanomas tik turint raštišką kliento prašymą.

9.12. Garantijos suteikėjas nekompensuoja klientui prekių transportavimo išlaidų ir nuostolių, kurias klientas patiria dėl to, kad prekių nebuvo įmanoma naudoti jo gedimo ir taisymo laikotarpiu. Nė vienu atveju komercinės garantijos suteikėjas nekompensuoja klientui negautų pajamų.

9.13. Garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikotarpiui, kokį prekės buvo taisomos. Nurodytas laikotarpis prasideda nuo dienos, kai klientas perduoda prekę taisyti, ir baigiasi dieną, kai garantijos suteikėjas informuoja klientą apie tai, kad prekė yra pataisyta.

9.14. Jei garantijos suteikėjas prekę pakeičia nemokamai, pakeistos prekės atžvilgiu garantija neprasideda iš naujo. Pradinė garantija pratęsiama tokiam laikotarpiui, kokį pradinė prekė buvo taisoma. Nurodytas laikotarpis prasideda nuo dienos, kai klientas perduoda prekę taisyti, ir baigiasi dieną, kai garantijos suteikėjas informuoja klientą apie tai, kad pakeistą prekę galima atsiimti.